2015. július 13., hétfő

Történetek


Cím: Mirage
Státusz: Befejezett.
Fejezetek: Prológus + 30 fejezet + Epilógus
Főszereplők: Molly Sandén (19), Eric Saade (21)
Mellékszereplők: Mimmi Sandén (16), Danny Saucedo (23), Tone Damli (23)
A történet:
Két fiatal, feltörekvő énekes, akik mögött boldog évek, édes és keserű emlékek állnak. Mi történik, ha az egyikük kimondja, vége? Az a sok együtt töltött év, a rengeteg közös emlék eltűnik nyomtalanul, vagy valamelyikükben mélyebb nyomot hagy? Barátságból lehet szerelem. De vajon szerelemből lehet barátság?
A történet idézete: "A barátság gyakran végződik szerelemmel, de a szerelem barátsággal - soha."
Figyelmeztetés: +16




Cím: SCREAM!
Státusz: Befejezett.
Fejezetek: Prológus + 30 fejezet + Epilógus
Szereplők: Nana Watson (19), Feng YaOu (22)
A történet:
Mi történik, amikor egy önállónak a legkevésbé sem mondható, esetlen, naiv lány egy kis faluból a fővárosba költözik? Káosz. Fél az emberektől, nem bízik senkiben, a segítő kezeket pedig elutasítja. Mindezen túl azonban találkozik valakivel, akiben igaz barátra talál. Valakivel, aki megtanítja arra, hogy az álmaiért küzdeni kell, hogy az élet nem csupán fekete és fehér, hogyha a sors pofon vág, akkor is talpra kell tudni állni.
Ritka kapocs az, ami köztük van. Ám míg ezt mások színtiszta szerelemnek hívják,
ők csak barátságnak…!
A történet idézete: Ha szeretsz valakit és a barátja szeretnél lenni, előbb-utóbb úgyis rájössz, mi az igazság. Állandóan keresni fogod, ha nem vagytok együtt, de nem azért, mert rokonszenvesnek találod vagy, mert jól megvagytok együtt, hanem azért, mert szerelmes vagy belé, és azt reméled, hogy egyszer csak ő is rájön: te vagy neki az igazi.
Figyelmeztetés: +16, +18



Sziasztok Drágáim!
Tudom, hogy nagyon régen jelentkeztem, amiért szégyellem is magamat, de bevallom, hogy nincsen egy hosszabb történetre elegendő ihletem. Néhány ötletem mindig akad, de még a főszereplőket sem vagyok képes kiválasztani. Folyamatosan két ember között ingadozom. DE! Előbb-utóbb újabb történettel fogok jelentkezni, nem hagytam abba az írást, csak kisebb válságba kerültem. Addig is ez a bejegyzés áttekintésül szolgál a blogon eddig megírt két történethez! Valamint meg szerettem volna köszönni a 95.000 oldalmegjelenítést. Sosem hittem, hogy ennyien kíváncsian lesznek az irományaimra!
Ígérem, hamarosan jelentkezem!

1 megjegyzés:

  1. Én elég sokszor nézegettem az oldalt, miután a Scream-nek vége lett. Nagyon vártam, hogy belekezdj egy új sztoriba! Imádtam olvasni az alkotásaidat, remélem ezt nemsokára újra átélhetem! Nagyon szurkolok, hogy megszálljon az ihlet! Siess egy újabb olvasni valóval!!!

    VálaszTörlés